APUNTET i segueix el blog

dijous, 14 de febrer del 2019

TOMEU CERDA SALVA. Anectodes













De na Marga Llull

Podria contar-vos una anècdota. 

L'estiu del 90 la meva dona Maria,
la meva filla Marta i jo anàvem
a classe de ball a "Aquacity" a cala Blava
(de fet és cala Mosca). 
Ballàvem a unapista de handbol, i feiem un 
petit descans.
Noltros érem a un racó. De sobte des del racó 
en diagonal al nostro partí una dona altíssima 
i molt maca, semblava que venia cap a jo,
i sí, venia, quan més s'atracava més maca era.

Qui va ser? Na Marga Llull Sastre que en 
aquells anys 70 era una nina senzilla.

 No ho digau a ningú





I n'Esperança Galma de Llubí qualcú li ha dit res?

Anècdota:

La vaig trobar aparcada a l'institut i plorant, li vaig demanar que 
li passavai me digué que una cama li feia mal i que la professora 
d'educació físicano li havia donat importància. La vaig passejar
 en braços per l'institut fins en 5151A i la vaig dur a urgències,
 més passejada amb braços. 

El metge Company, crec que de Sa Pobla i pediatra dels meus fills
me digué que tenia una cama rompuda i que l'havia de dur a Palma.
Més passejada. 

Vaig arribar a Mare Nostrum, avui Rotger, i a passejar-la amb 
braços fins unes altres urgències. L'enguixaren i després... 
més passejada en braços fins en 5151A, la vaig dur a ca un germà 
seu. Just li faltava un llacet. Si ve demanau-li mem que diu.

Això sí, no feia el pes d'una ploma.






1 comentari:

  1. Uf, encara record el pànic que me produïen les proves de formulació que ens feia el Sr. Cerdà. Ara ho record tot amb molt de carinyo. Anar a "s'Institut d'Inca" va ser una experiència fantàstica. Ho repetiria !!
    Maria Salom LLadó.

    ResponElimina