APUNTET i segueix el blog

dimecres, 5 de juny del 2019

MARGALIDA CAPELLA SOLER



Des de la Serralada Litoral...


Som de Margalida Capellà de Campanet i des que vaig deixar s’institut d’Inca per estudiar Filologia Hel·lènica a Barcelona visc entre la Serralada Litoral Catalana i sa Serra de Tramuntana mallorquina.


Em sap molt de greu, però dia 7 de juny no podré venir a Mallorca a celebrar amb tots vosaltres aquest  50è aniversari des meu institut. Precisament, a sa sala Rex de sa Pobla, lloc de sa trobada, vaig celebrar sa primera comunió. M'hauré de conformar aquest cop amb tot el que escriviu en es grup de whatsapp i en escriure aquestes ratlles que en Pep m'ha demanat de fer i jo no puc portar la contrària a aquest home que dia i nit mira de convocar, en aquestes noces d’or, tot el volum humà que encara respira damunt la capa de la terra amb l'ADN des Berenguer d’Anoia. M'hagués agradat ben molt conèixer en Pep. De ben segur, Google el contractarà perquè no hi ha ningú com ell que cerqui tan bé. Ell em va trobar al Facebook, després al blog El Fil de les clàssiques i em va demanar el telèfon i em va afegir a un fantàstic grup de whatsapp. Malauradament no hi he trobat cap company ni companya de classe, ni cap professor ni professora. Vaig demanar si algú tenia noves de la meva professora de Grec, na Coloma Blanes i Blanes, però a hores d'ara no he tingut resposta. També m’hagués agradat retrobar, entre molts altres amics i professors, en Joan Melià, la colleta de Grec…

La professora de Grec, Coloma Blanes i Blanes, amb els seus alumnes de COU de Grec


Comparteixo les fotografies de classe dels meus dos grups de 3r de BUP i de COU A. De COU A hi ha dues fotografies fetes a Valldemossa el dilluns 21 de març de 1983. Potser tinc sort i localitzo en Tomeu Mora de Búger, na Maria Llompart de Llubí, en Toni Vallés de Sencelles, na Margalida Rosselló de Santa Margalida, na Joana Maria de Selva, na Maria Àngels de Sineu, na Fany i en Toni d’Inca, en Miquel de Campanet...

Institut Berenguer d’Anoia, 3r de BUP (1981/1982) i COU A (1982/1983)


I per acabar, per tal de demostrar com ha passat el temps, dues fotografies de carnet (la primera del meu carnet d’estudiant en començar a s’Institut i una d’actual).



Tanmateix, sempre duré en es meu coret s’Institut d’Inca. Moltes gràcies, professors i professores! Moltes gràcies, amics i amigues! Per molts anys, institut Berenguer d’Anoia!


Que tingueu una molt bona celebració!


Margalida Capellà
exalumna Berenguer d’Anoia
Catedràtica de Grec
Editora de El Fil de les Clàssiques
@AracneFil

Des de la Serralada Litoral...

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada