APUNTET i segueix el blog

diumenge, 3 de febrer del 2019

FRANCESCA ALEMANY COLOM

50 anys l´Institut Berenguer d'Anoia. 

De sobte un caramull de records, 
emocions i sentiments em retornen als anys 70. 

Eren temps convulsos i plens de canvis culturals,
 musicals i sobretot polítics. 

Per jo suposava acabar amb l'etapa d'estudiant
 i enfrontar-me a una de nova plena d'incògnites
 i incertesa però també d'il·lusió i ganes d'ensenyar. 

Un bon dia, en Joan Lacomba i en Pep Verd 
van venir a casa a demanar-me si volia començar 
al nou institut d'Inca com a professora d'Història. 

De sobte, tenia moltes preguntes: 
"encaixaré amb els companys? com serà l'alumnat?
 estaré a l'altura?" Però el que em vaig trobar va ser 
un professorat magnífic, jove, alegre, amb ganes
 de fer feina. L'alumnat no fou per menys,
 amable, afectuós, respectuós i amb ganes d'aprendre. 

Aquesta trobada m'ha fet reviure amb nostàlgia
 sana una època ja llunyana. To i que no ens
 reconèixerem, ràpidament  tornarem connectar
 i  retrobarem el bon ambient d'abans.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada