APUNTET i segueix el blog

dijous, 21 de març del 2019

ISABEL MARQUEZ ESTRANY



Avui em parlat amb :

Isabel Marquez Estrany
Que va néixer  casi a l’any de la neu, encara que era pel desembre i no feia massa fred
Per això no ha canviat casi gens, se conserva ben igual, sinó vegeu les fotografies
A quin any vares anar a l’Institut?
A l’any 70 ,jo vaig fer 3er
I amb qui anaves?
Algun curs vaig coincidir  amb na Rosa Aguilo, Mari Cruz Homar na Xivella
I que va significar per tu l’Institut?
L’Institut  una plataforma cap a la lliberta i pel meu futur
Que es lo que mes te va impactar, o recordes mes?
Un dels 1rs records es en lLacomba a la casa del conserge quan es va matricular...
Record n,Alemany fent classe d,historia.
Amb ella vaig aprendre a fer esquemes.....
El viatja d,estudis a Italia.
El 1r pic que anava en barco. record compartir amb en Catala la bellessa i grandiositat de la mar...
Record tants de companys de poblets.. 
Però l’esperit de l’institut va esser la superació, oportunitat de créixer a un ambient divers i cap a la llibertat.
Sempre he dit no es el mateix si no vas al institut.
Lo bo que encara pens que hi vaig...
El dia del dinar ,si vaig dir ,Avui som a l’institut.
Dels 13 als 18 anys ,va esser un lloc d’instrucció i creixement amb tots els sentits.
Li estic agraïda i també a totes les persones que m’acompanyaren
Recordes alguna excursió?
Una a sa calobra i s’altra a algun puig
Que vares trobar del dinar de dia 23?
L’encontre va esser molt emotiu per jo.
Pero si casi no surts?
Al proper encontre me posaré davant i sortiré a les  fotos
Pero procura no posar te a contra llum
.... rialles





1 comentari:

  1. Aquí hi ha quatre fotos meves, les tres primeres són del Castell del Rei, Pollença i la quarta a Cala Tuent.
    Amb les excursions que férem amb l'Institut d'Inca i amb la meva família vaig aprendre a fer fotos

    ResponElimina