APUNTET i segueix el blog

dimecres, 20 de març del 2019

CONVERSES DE CAFE


Joana Gordillo Fornes



































Ella, el Sr. Cerdà, la Sr. Caimarí,  la professora de cultura i art Lília
 ( de qui  vaig aprende a valorar l’art i la cultura del passat ), 
la humanitat de Sr. Tomeu Català , la visió sempre irònica del 
 Sr Lacomba i supòs que d’algun altre que ara la meva memòria 
m’impedeix recordar varen  fer de la meva estància a “s’institut” 
una anys que val la pena recordar.
De gran, com a professora, sempre els he recordat a l’hora de 
fer feina i d’intentar despertar la curiositat i les ganes de coneixer i 
de despertar en el món   del meu alumnat.
He de dir no obtant que no vaig ser una bona alumna en el sentit clàssic, 
vaig estudiar poc i  vaig patir la malaltia de l’adolescència de manera ben greu.
 Uns pocs anys desprès les medicines de l’institut varen fet el seu efecte.
MARIA SALOM LLADO


Es veritat, aconseguía fer mostrar  la Física 
( en proncipi árida per una persona de 16 anys) 
com una experiècia necessària per la formació 
de les persones. El que és interessant no es 
que ho vegi ara sino que ja ho vaig  entendre 
en el seu moment. M’agradaven les seves 
anècdotes i l’admirava per ser dona preparada i inteligent.
Maria Salom llado












Dins sa vida real és igual😉tan bona persona com professora
Ela Gual Fornes



La profesora gordillo era excepcional.Yo no era un bon matematic 
pero ella era sa bondad i sa sabiduria
jaume Bonnin Oliver













 Estau algunes i alguns parlant de la  gran persona 
que es Joana Gordillo i estau carregats de rao. 
Vos teng una enorme enveja a totes i a tots per
 haver tengut de progessora aquesta joia humana;
 me imagin que degué ser una gran experiència.
 El seu tracte amb ella com a companya de claustre
 va ser exquisit i cada cop que l'he trobada a poseriori 
ha estat molt gratificant.
Joan Lacomba












Jo també la record com una professora fantàstica i 
extraordinariament amable i sensible!!!
Llucia Reus Mairata













Sabia mantenir s'atenció i es respete de tots sense
 cridar ni enfadar-se. Sabía donar un "toque" 
d'advertència general d'una manera sencilla i intel·ligent
 tant q, qsevol qualificatiu per fort q fos,  pareixia mereixedor
 i ben donat
Marga Vallespir














Jo la vaig tenir de professora i teniu raó,però viure
 amb ella el dia a dia (és sa meva cosina major) 
es una font d'aprenentage de la vida,mai ha tingut 
un dia dolent,es tot dolçor
Maria  Magdalena  Gual Fornes



Encantadora...respetuosa , boníssima pedagoga...
se feia respetar..i ,estimar.x el seu saber estar...
La recordo molt...i aixi li vaig poder fer a saber al dinar 23 F....
Pobra, quina paciència havia d tenir....dins l'autocar...
d gom en gom...amb tots-es....q veniem desde Ca n Picafort...
Snta Margalida, M.d la Saut...Llubi...tot volava...més q el vent....
Huffff😩😃😃
Esperanza Galma Contesti



Estic super encantada de totes aquestes paraules,
dissabte les hi faré arribar i vos don les grácies 
en el seu nom 😘😘
Ela Gual Fornes

. . . de molts de comentaris  he posat uns Quants, 
Els que no he posat foto es perquè no les tinc a ma
si me les envieu les posaré
Pep



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada