APUNTET i segueix el blog

diumenge, 17 de març del 2019

CATI COLL MORRO


PUBLICAT PER CATI COLL
Avui m'agradaria compartir una de les experiències més guapes que he viscut darrerament: la de retornar al Berenguer d'Anoia, l'institut on vaig estudiar, com a "poeta del mes" el passat mes de febrer.

El lloc on vaig aprendre a adorar -quasi inconscientment- el poder de la poesia i els grans referents de la literatura catalana em regalà l'oportunitat d'apropar-me humilment als alumnes d'ara per encoratjar-los a seguir llegint, escrivint i estimant com si fós el darrer que fessin al món.

Aquí vos deix la foto que ens férem amb el també lletraferit Rafel Crespi, organitzador d'aquest cicle, i el grup d'entusiastes que em féren emocionar com una nina petita recitant alguns dels meus poemes amb el cor a la mà i l'ànima lliure. Mil milions de gràcies estimats Sílvia Pino, Neus Vallespir, Teo Vieria, Maria Rosa Bayón, Aida Reus, Núria Femenias, Hayat El Kammouni, Natàlia Gómez, Isadora Ribeiro, Jonathan Adelino, Maria Magdalena Ripoll, Núria Urbano i Mateu Cano. Sou brutals!!!

[ Bonus track: vaig ser monitora d'esplai de na Neus (de groc) i n'Aida (a la meva esquerra) quan eren més petitones... no me digueu que no és per commoure's d'emoció i d'orgull infinit! 💜 ]







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada