APUNTET i segueix el blog

divendres, 29 de gener del 2021

1970. LES PRIMERES SORTIDES

 L’any 1970 nomes va durar tres mesos justs, per això aquelles fotografies son un tresor. Primer perquè ni hi ha poques i escassegen, i a mes  amb les anades i vingudes per posar mobles i altres necessitats de l’obertura faltava temps.

Els alumnes eren ben  jovenets, i les professores i professors  també no tenien massa anys.

Però na Maria Gelabert ha remolcat els calaixos, hi ha trobat un parell de joies, dignes de col·leccionista.

Si tu en tens també  fes les arribar i veuràs que be quedaran, i a mes compartiràs aquells records amb tanta de gent que va viure aquell any de tres mesos d’Institut.















 






MINI PASETJOS PER ALCUDIA
Quant creus que tot acaba, torna a començar.

 

















3 comentaris:

  1. Érem tan petites que gairebé no ho recordo.
    Em venen pinzellades d'instants concrets.
    Salut! 😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies sa lluna, els records estan plasmats a les imatges, la imaginació també ajuda a recordar.

      Elimina
  2. Hola. La foto de la parella que posa Ll. Caldes son es meu home i jo. No surt a massa fotos perquè vaig ser la primera que me vaig casar I tenir fills així que era mes difícil anar de "bauxa"
    M'agrada voler-les. Me fan venir molts de records
    Llúcia LL. C.

    ResponElimina