APUNTET i segueix el blog

dimarts, 9 d’abril del 2019

EL RACÓ DE SA LLUNA


Avui hem descobert aquest blog; El Raco de sa lluna.
m'ha aparegut interesant  fer,ne un detall per dos motius:
Primer per esser seguidor del nostre blog i segon  donat que pareix dirigit per una persona d'Inca, i que possiblement va esser alumne de l'Institut ?
Es un blog ple de poesia; a verua  si us agrada
DEiXA'T ANAR - elraconetdesalluna.blogspot.com

https://elraconetdesalluna.blogspot.com/2017/02/deixat-anar.html
https://elraconetdesalluna.blogspot.com/search/label/Sa%20meva%20terrona
***
Distant i propera et sento des d'aquesta falda humida 
t'alces majestuosa davant els meus ulls, 
desitjosos de la teva bellesa. 
Vigilant de fruiters i conreus. 
Compartint llengua, camins, cases  i torrents,  
costums i arrels, pluja, cel i vents;  
envoltats d'un mar blau intens
que ho fem nostre també.
Totes les fotografies i paraules d'aquest blog són de la meva collita













SEGUINT LLUNES ↝ ☽

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies, Pep.
    Aferradetes per a tothom.🤗

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a tu
    "sa LLuna" plena o minvant
    sempre ens guia,
    de nit i de dia,
    que gracis a tu podem seguir caminant

    ResponElimina
  3. M'ha encantat.
    La lluna uneix amb la seva imatge i la seva llum, siguis a on siguis.

    ResponElimina